8 NUMARALI KUTU**fıkra**

Yayınlandı: 13 Temmuz 2011 malagand tarafından Fıkra içinde

 

8 NUMARALI KUTU
Birgün doktorun biri kendine muayenehane açmış ve gazetelere ilan vermiş “Muayene ücreti 100$, iyileştiremediğimiz hastalıklarınızda muayene ücretinin 5 katını iade ediyoruz”
Gel zaman Git zaman adamın şöhreti almış yürümüş…
Bir gün uyanığın biri bu yoldan para kazanma düşüncesi ile doktorun yolunu tutmuş.Muayene ücretini ödemiş ve doktorun yanına girmiş.Doktor hastayı şöyle bir süzdükten sonra, ne rahatsızlığınız var beyfendi diye sormuş. Adam; “- Doktor bey sormayın benim ağzımın tadı kaçtı ne yersem yiyim tadını alamıyorum” demiş. Doktor, hayhay demiş, hemşireye dönüp; Hemşire hanım bana 8 numaralı kutuyu verir misiniz” demiş. Hemşire getirmiş kutuyu, doktor kutunun içindeki şeyden 1 kaşık adama yedirmiş. Adam; “- Doktor bey ne yapıyorsunuz? bu bok!” demiş. Doktor gördünüz mü hastalığınızı hemen tedavi ettik demiş..
Aradan aylar geçmiş.Adam parasını geri almanın planlarını yapmış ve tekrar doktora gitmiş,Muayene ücretini ödemiş ve doktorun karşısına çıkmış. Doktor yine neyiniz var demiş, Adam “- Doktor bey sormayın, hafızam çok zayıfladı, hiçbirşeyi hatırlayamıyorum herşeyi çabucak unutuyorum ” demiş. Doktor, hayhay demiş, hemşireye dönüp; Hemşire hanım bana 8 numaralı kutuyu verir misiniz” demiş. Adam; “- Ama doktor bey 8 numaralı kutuda bok var” demiş. Doktor gördünüz mü bu hastalığınızıda hemen tedavi ettik demiş..
Aradan yine aylar geçmiş Adam paralarını geri almak için çıldırıyormuş. Tekrar doktora gitmiş, muayene ücretini ödemiş ve doktorun karşısına çıkmış. Doktor yine neyiniz var demiş, Adam “- Doktor bey sormayın, iktidarsızım” demiş. Doktor, hayhay demiş, hemşireye dönüp; “Hemşire hanım bana 8 numaralı kutuyu verir misiniz” demiş. Adam çok sinirlenmiş; “- Hay .ikecem şimdi 8 numaralı kutunu da seni de” demiş. Doktor “gördünüz mü bakın iktidarsızlığınızda sona erdi..” demis.

yorum
  1. malagand dedi ki:

    KONUŞMAMAK
    Kizilderinin teki kecilerini otlatiyormus. Derken bir cow-boy gelmis ve sormus:
    – Senin kopegin mi?
    – O kopek benim olmak!
    – Onunla konusabilir miyim?
    – Kopek konusamamak! Cow-boy kopege yaklasir.
    – Nasilsin?
    – Fena degil! (Kizilderili saskin…)
    – Bu kizilderili senin sahibin mi?
    – Evet.
    – Sana iyi davraniyor mu?
    – Evet, cok iyi. Gunde iki kez tuvalet icin dolastiriyor, bana yemek veriyor ve benimle oynuyor. (Kizilderili bu arada kafayi yemektedir)
    Cow-Boy kizilderiliye sorar.
    – Senin atin mi?
    – O at benim olmak!
    – Onunla konusabilir miyim?
    – At konusamamak! Cow-boy ata yaklasir.
    – Nasilsin?
    – Fena degil! (Kizilderili daha da saskin…)
    – Bu kizilderili senin sahibin mi?
    – Evet.
    – Sana nasil davraniyor?
    – Iyi. Bana hergun gerekli yurususleri yaptiriyor, fazla yuk bindirmiyor, gunde 2 kere ve her terlememden sonra terimi siliyor, ve icinde yiyecek ve yataklik olan ufak bir ahir insa ediyor. (Kizilderili ne gozlerine ne de kulaklarina inanamamaktadir)
    Cow-Boy tekrar kizilderilinin yanina gelir.
    – Bu Disi Essek senin mi?
    – Essek benim olmak, konusmak ama çok yalan soylemek …..

  2. malagand dedi ki:

    GURUR KAZAZEDESİTemel bir arkadasindan cok iyi tuyo veren bir adamin adini ogrenir.
    Hemen kosar;
    – ” Bugun yapilacak yarista hangilerine oynamaliyim” der.
    Adam soyle bir bakar;
    – ” Sen kac yasindasin?” diye sorar.
    – ” 28 ” der Temel. Adam da;
    – ” Tamam, git 2 ve 8′ e oyna.”
    Gercekten adamin verdigi tuyo yarislar sonunda tutmustur. Temel ikinci hafta yine gider. Yine soru aynidir.
    Adam:
    – “Sen kac kilosun? ” der.
    Temel ” 76 kiloyum.” deyince;
    – ” Bu hafta da git 7 ve 6′ ya oyna.” der.
    Bu yarisin sonuclarini da adam dogru tahmin etmistir. Arkadaslari da saskinlik icinde izlemektedirler. Bu kez Temel neyi var neyi yok satar.
    Parasini cebine koyar, yine ayni adamin yolunu tutar.
    Adam bu kez
    – ” Senin ….şeyin… uzunluğu ne kadar? der.
    Temel saskinlik icinde
    – ” 25 cm. ” deyince adam da
    – “Bu sefer de 2 ve 5’e oynayacaksin” der.
    Arkadaslari yarisin sonuclarini cok merak etmektedirler.
    Ertesi gun hemen Temel’ in yanina kosarlar ki bir bakarlar Temel’ in yuzu cok kotudur. Hemen sorarlar ne oldu diye.
    Temel’ in verdigi yanit ise sudur:
    – ” Gururumun kurbani oldum. 1 ve 3 kazandi.”

  3. malagand dedi ki:

    ÇILGIN ÇOCUK
    Yasli bir amca parkta bir banka çökmüs etrafiseyrediyormus… derken yanina bir delikanli gelmis ki saçlari kirmizi, turuncu,mavi, sari renk boyali… Adam çocuga bakakalmis… Çocuk da küstah birsesle: – “Ne var moruk, sen hayatinda hiç çilginca biseyyapmadin mi!” demis… Adam gülümsemis: – “Yaptim.. bir seferinde çok sarhostum ve birpapagani becermistim.. Simdi de acaba sen benim oglum musun diye merakediyorum…”

Bir Cevap Yazın

