SWTOR İlk İzlenim İnceleme

Yayınlandı: 22 Aralık 2011 malagand tarafından mmorpg içinde

The Old Republic: Şimdi bu SWTOR resmen başlattı, ben, benim ilk izlenim olarak sizler ile bunu paylaşmak isitiyorum. Her en kadar wow oynayan arkadaşlarım bana kzımış olsalarda . onlara tek bir lafım olacak. Millet uzaya çıktı siz halen pandalar ile uğraşıyorsunuz diyeceğim))

Öncelikle yaşadığım şaşkınlığı dile getirmek istiyorum.oyun çıkmadan önce yapılan video çekimlerinden oyunu bu ne ya böyle grafikmi olur diye , kendimi hayıflamıştım. Ancak oyunu erken betasına girince şaştım kaldım..Öncelikle Bioware firmasını tebrik ediyorum. Ortam muhteşem. (tek kötü yanı oyuncu fazlalığı ve 208 server in yeterisz kalıp halen sıra bekleme olayımız var))

Şu anda benim Sith Bounty Hunter seviyesi 21 ve ben hala sadece diğer her Görevle ilgili birkaç kelime sonraki düğmesine basarak, ana hikaye-line dinlemekteyim. NPC’ler sayıklamaya ve çoğu durumda, gerçekten de söylemek zorundayım inanılmaz bir hava yakalıyor insan, yani bir an mmo oynadığımı unutup dalıyorum kendimi nasıl kaptırdıysam)) verdiğim cevaplarında oyun ilerleyişi açısından etkili olduğunu düşünürsek)) gelin gerisini siz düşünün.

Daha önce görmedim ki yeni özelliklerden biri de, oyunda size misyonu tamamladıktan sonra geri dönmek yok “kişisel bölgeleri”. Birçok MMORPG görevini tamamladıktan sıfırlar, ama burda öyle değil. eğer girdiğiniz göre sizin camping göreviniz ise zaten odaya veya bölgeye girerken yeşil olarak giriyorsunuz..ayrıca yapamadığınız hikaye görevlerine arkadaşınız da yardıma gelebiliyor))..inanılmaz..ancak yaşanır.

 

Dört oyuncu kadar, küçük bir grup misyonları Flashpoints Hareketli ve instanced. Flashpoints temelde benim durumumda Darth Malgus  “lider”, size verilen görevleri, filonun tek bir gemi erişilir. Başka Flashpoints karşılaştırırken, oyun veya özellikleri açısından gerçekten yeni bir şey, herhangi bir başka misyonu instanced MMORPG , bu yüzden sadece atlayabilirsiniz .

Seyahat modunda herhangi bir sorun asla yok..gideceğiniz bölgelere hızlıca ve rahatça gidebilirsiniz..ancak motor soğuma olayı var 30 dk..

, PvP Warzones ve PvE mücadele içine, daha önce görmediğimiz bir şey. Mücadele ve PvP için normal sıraya Temel sekmesi ve hot-key taratarak, Bir maça katılmak ve PvP satıcıları kullanmak için bazı PvP belirteçleri almak. Ben sadece Huttball Warzone oynamak için şansım oldu ve eğlenceli geldi))

İşçiliğe gelecek olursak yanımızdaki köle biizm yerimize her şeyi yapıyor oh ne rahat ya..inanılmaz bir olay anlatılır gibi değil..adama diyorum git şunu yap gidiyor yapıyor..git bunu araştır gidiyor araştırıyor..gir üzerimdeki fazlalıkları sat parayı getir..))daha neler neler))

Zindanlarda bazı yerlerde defalarca girdim aradaki konuşmalaı her defasında farklı yaptım ver her defasında zindan farklı sonuçlandı)) sonuç itibarı ile girip en azından denenecek bir oyun ve asla paranız çöp olmayacak kanısındayım…

 

Aleonic.

Bir Cevap Yazın

