SWTOR Hesap Oyun-Kodu Sorunları

Yayınlandı: 23 Aralık 2011 malagand tarafından mmorpg içinde

BioWare bazı hesap sorunları ödemesiz dönem sona erdikten sonra bir gün yaşıyor gibi görünüyor. Ben yaklaşık üç gün önce benim oyun kodu kullandım ve bugün giriş yapmaya çalıştığımda başlatıcısı hesabım “aktif abonelik” olduğunu belirten bir mesaj aldım. Bu yüzden gittim ve kontol web sitesinde oturum açmış ve bu oyun zaman sol 27 gün var bana söyler.

Meşgul konum ve muhtemelen ben kilitlendi anlamına gelen bir ya da iki gün, bir cevap alamazsınız emin değilim ancak, bu hatayı düzeltmek için onlara sormak BioWare için bir bilet göndererek sona erdi. Ben kesinlikle bu durum ortaya çıkarsa, bunlar daha önce hesabıma fazladan birkaç gün umuyorum.

Bu herkesten kilitli, sadece bana mı?

[UPDATE]
Bu BioWare görünüyor gerektiren oyunculara ilk 30 gün ücretsiz olarak elde etmek için ikinci bir 30 günlük süre-kart satın almak ya da kredi kartı bilgilerinizi girin ve bir abonelik kurulum var. Açıktır ki sadece sağ sadece ücretsiz 30 gün istiyorsanız sonra aboneliği iptal edebilirsiniz.

Diğer şirketler de benzer şeyler biliyorum, ama bu doğru yapmaz. Bu benim görüşüme göre tam BS ve BioWare ve SWTOR ile hiçbir farkı bulunuyor.

Bir Cevap Yazın

