Warhammer Online Diğer Sunucu Kaybediyor

Yayınlandı: 21 Mart 2012 malagand tarafından mmorpg içinde

Warhammer Online Diğer Sunucu Kaybediyor

Gönderen  19 Mart 2012 tarihinde – 1 Yorum »

Kullanıcı Mythic gibi görünüyor Warhammer Onlineendişe verici bir oranda, sunucu ve oyuncu başlamıştım. Bugün, Mythic üç sadece iki sunucu için genel toplamı aşağı getirerek, başka bir sunucuya birleşme duyurdu. Kalan iki sunucuları NA ve Birleşik Krallık’ta birinde bulunmaktadır.

Bu son birleşme Mythic kapatıldı sadece üç ay sonra gelen iki diğer sunucularda Aralık 2011’de, ve halabir free-to-play modeli değiştirme hakkında herhangi bir duyuru.

Ben şaşkın değilim. Mythic ne yapıyor? Aklıma gelen tek mantıklı sonuç, sadece izin planlıyorsanız olduğunu Warhammer Online büyük bir atık gibi görünüyor die.

Eski bir olmak Warhammer Online oyuncusu, ben bir ölçüde oyunu sevdim. Bunu oynamak için benim bir numaralı nedeni olan PvP için, ama ne yazık ki Mythic için, sistem ciddi yoktu. Ancak yine de en tema parkı MMORPG bugün daha iyiydi. Yani, üç yıl önce de bu yüzden ya Mythic oldu kendi PvP sistemi çok gelişmiştir ya da sadece umurumda değil ve artık üzerinde kaynak harcamak istemiyorum inanmıyor.

Eğer Warhammer Online F2P gitti, ben bir kalp geri gidip. Mythic Ortak, sadece bunu.

Bir Cevap Yazın

